Foton på kor :)

Sådär ja, nu var den här dagen slut! Har jobbat heldag idag då chefen är bortrest, och jag känner redan av sömnbristen. Jag är en sån där person som behöver sova mina 8 timmar, men det är svårt när man jobbar heldagar. Blir normalt bara ca 5 timmar.. Men det är iaf bättre än inget!

Sitter just nu och dricker en iskall öl som jag snott av chefen. Vissa friheter får man när man jobbar extra och dessutom tillfälligt bor i hans hus :) Han kommer ändå inte sakna den, haha! Hoppas bara att han inte läser detta, för då får jag stryk.. nädå, skojar bara!

Var nyss ut en sväng och tog några bilder på korna. Tyvärr ville inte kameran samarbeta så det blev inte så många. Tänkte att det vore fint med bilder från kohagen när solen är påväg ner, men det var lite för molnigt.
Tycker att det är jättekul att fota, och jag borde därför skaffa en bättre kamera som gör bilderna rättvisa.
Några tips på bra kameror för en nybörjare?



Vet inte riktigt varför, men det är hittills roligast att fota korna. Kanske för att bilderna säger mig så mkt mer än vad ni kan se? Jag känner ju trots allt djuret på motivet, och bilder brukar ju ofta betyda mer för fotografen då..
Dessutom känns det som om man är rätt ensam med att ha kor som motiv, vilket känns lite roligare :)

Aja, nu ska jag inte tråka ut er mer. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0