Födelsedagsfirande!

Idag åkte jag och Johnnie hem till mina föräldrar för att fira min ena bror och min syster som fyllt år. Här har vi lite bilder från kvällen:




Syrran gillar att baka tårtor och gjorde 2 stycken. En till varje födelsedagsbarn :)



Nästan alla! Mamma, morbror Johan, Robin och flickvännen Maria, Johnnie och Jimmy. Man ser vilka som inte riktigt känner sig bekväma med att jag fotar.. haha!



Födelsedagsbarnen med varsin tårta.





Jimmy fick en rolig klocka av mig..



..och syrran fick en väska :)





Jag hade brådis när jag skulle göra mig klar, så det blev samma kläder som igår. Då behövde man inte tänka och fundera så mkt!

Som vanligt när min familj samlas hade vi jättekul och pratade om allt möjligt. Kul att träffa folk som har samma humor som jag! Johnnie och Maria däremot, förstår nog inte alltid det roliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0