Gårdagens tjejkväll!

Igår träffade jag 2 av mina bästa vänner för att äta, bowla, kolla film, dricka vin och prata om allt mellan himmel och jord.


Camilla byter skor inför bowlingen.


Jag, taggad som vanligt!


Heidi!




Jag ledde ett tag...


...tills Heidi körde om. Hon har bowlat mer så det var väntat!


Jag och Camilla, kotjejer inifrån och ut :) Heidi kommer tyvärr sluta som djurskötare pga att hennes kropp inte klarar det.


Kvällen avslutades med vin, godis, och en bra film. Dessutom serverade heidi varma bananer med choklad. Mums!


Mina tjejer :)

Det var en underbar kväll! Föreslog go-cart nästa gång, men tjejerna är tveksamma.. Får övertala dom :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

tack för igår! vi måste ses igen snart, och inte vänta lika länge tills vi ses igen som nu.. jag menar när vi var till ullared och tills vi såg igår, så länge ska vi inte vänta tills vi ses igen.. förstår du va jag menar? va lite svårt och förklara va jag ville få fram... jaja, hoppas du förstår va jag menar! tack för igår iallafall.. kramar!

2011-03-13 @ 18:10:40
URL: http://gustavssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0