Magsjuka

Usch, jag har blivit magsjuk.. Eller ja, det är på gång iaf. Mår inte alls bra i magen, men har inte spytt än. Om jag har tur går det över, men jag är tveksam..
Har förberett Lasse på att han kanske kommer få hjälpa mig lite imorgon om vi har otur. För jag räknar med att jobba, även om jag blir sjuk. Är nämligen väldigt "jobbtrogen" eller vad man ska kalla det. För så länge jag kan stå på benen kan jag jobba :)

Ett fåtal gånger har jag mått riktigt dåligt när jag jobbat. En gång trodde jag till och med att jag skulle svimma.. Men jag jobbar på så gott jag kan ändå, för jag är en sån person som inte vill besvära andra i onödan. Det ska vara illa om dom måste ta över mina sysslor!

Nu ska jag skutta i säng och förhoppningsvis blir det inte värre än lite illamående.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0