Snor och nysningar..

Det var ett tag sen jag hade den här typen av förkylning. Snoret bara rinner och jag nyser hela tiden. Eller ja, ska jag vara ärlig så var det ett tag sen jag var ordentligt förkyld. Men en liten tröst är iaf att jag låter lite rolig när jag pratar eftersom jag är lite halvtäppt i näsan!
Men just nu är papperstussen jag har i fickan när jag jobbar min bästa vän, för jag vet inte hur många gånger den räddat mig ur en snorig situation :)

Ska slänga i mig lite frukost och sen åka till stallet för att ta hand om hästarna. Tänkte ta en tur på Mirran idag, så att hon får röra lite på fläsket! Dock är det kallt idag, så jag funderar på att dra på mig thermobrallorna, igen.. Trodde jag skulle slippa dom nu!


Jaha, vad ska jag berätta mer? När jag nyser flyger jag nästan baklänges då kraften från nysningen nästan får mina 60 kg att röra sig.. Inte bra! dessutom har jag under den tid jag skrivit det här inlägget, sprungit och snytit mig ca 5 gånger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0