Vindruvor

Hade glömt hur gott det är att äta vindruvor! Var sugen på nåt gott efter min enkla kvällsmat (mackor!) men i brist på godis/kakor satte jag mig och käkade vindruvor. Köpte ett paket senast jag var och handlade just för att det är gott att äta istället för onyttiga sötsaker. Det är ju lika gott, men mkt nyttigare!

Min dag har gått bra, och vädret har varit kanon. Dock föddes en kalv nästan 2 veckor för tidigt och den kommer troligen inte klara sig, men jag håller tummarna!

Motgång nr 2 idag upptäcktes när jag kom hem från jobbet. Kände på hemvägen att nåt inte var helt ok med bilen, men eftersom det var så kort bit hem körde jag ändå hela vägen utan att stanna. Egentligen märktes det inte så mkt på själva bilen, utan det var snarare en magkänsla.
När jag stannade hemma och öppnade bildörren kände jag direkt på lukten att det var nåt med vänster framdäck. Hela fälgen och bromsskivan var het så jag gissar på att bromsen legat på. Johnnie ska kolla på det imorgon. Jag kan ju nämligen inte så jättemkt om bilar!

Nu ska jag alldeles strax krypa till kojs. Bästa stunden på hela dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0