Jag och Johnnie - 2 år

I söndags hade jag och Johnnie varit tillsammans i 2 år, och jag trivs så otroligt bra med min älskling!

Jag är egentligen inte speciellt kräsen när det gäller killar, men det finns några saker jag kräver:

¤ Han MÅSTE stå ut med att jag jobbar med kor, och därmed luktar nötkreatur emellanåt.
¤ Han måste ha mycket för sig och inte vara allt för efterhängsen. Jag vill ha ett eget liv, trots att jag är i ett förhållande.
¤ Han måste ta sig tid för mig regelbundet!

Kan tilllägga att Johnnie uppfyller dessa kriterier väldigt bra!



Förhoppningsvis har jag och Johnnie många fina år tillsammans framför oss  :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Grattis till er :)

2011-05-04 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0