Köttfärssås

Sitter här hemma och kollar på tv. Johnnie jobbar, så det är väldigt tyst och tomt här. När jag kom hem satte jag igång med matlagningen, och idag serverades köttfärssås. Pga att jag hade så mycket köttfärs blev det massor med mat, sammanlagt 5½ kompletta matlådor! Behöver nog inte laga så mkt mer mat den här veckan :)

Och jag måste få skryta lite, för köttfärssåsen var underbart god!

Imorgon tänkte jag åka till stallet och rida en sväng, så jag hoppas på fint väder. Det har varit fint väder dom senaste dagarna(helt ok i alla fall) men det har blåst otroligt kallt. Idag ångrade jag att jag inte hade dragit på mig långkalsongerna när jag var på jobbet..

Nä, nu är det dags att krypa till kojs! Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter :)

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0