Trädgårdsfix!

Har jobbat nu på morgonen och kom hem vid 1-tiden, vilket är härligt en solig fredag. Jag var hungrig och eftersom det inte fanns så mkt att äta åkte jag och Johnnie till affären och handlade.

När vi kom hem åt vi ordentligt och sen begav vi oss ut för att fixa lite i trädgården innan Johnnie skulle till jobbet. Vi hann inte så långt, men jag tyckte att det var riktigt kul!
Typiskt mig..Trög att få igång när det gäller såna där saker, men när jag väl är igång kan jag knappt sluta :)

Under helgen ska jag stapla ved, frågan är om jag ska tjuvstarta redan nu eller ta det lugnt? Har att göra ett bra tag i alla fall..



Bilden är tagen genom fönstret, därav det suddiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0