Söndagsmys!

Idag är det kyligt ute, så snart kommer nog snön!

Har städat en hel del på förmiddagen, och nu är det riktigt rent och fint här hemma. Skönt! Det är en del saker kvar att göra, men det får jag ta under veckan.

Mitt på dagen åkte jag till Österbybruk för att gå en sväng på julmarknaden. Det var kallt, så jag var glad över att jag tog på mig mössa, halsduk och sockor. Men från och med nu är det dags att använda vinterjacka!



Sitter just nu framför tv:n och myser lite med glögg och pepparkakor. Johnnie är inte hemma än, så jag är ensam. Men jag kände att jag ville "fira" att städningen är klar för denhär helgen :)


Snart tänkte jag sätta igång med middagen. Tänkte laga finmiddag idag, för det var längesen. Vad jag ska laga? Lamm och potatisgratäng, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0