Blodgivning

Igår hade jag hand om morgonmjölkningen och passade på att åka in till stan när jag jobbat klart. Kände att det var dags att besöka blodgivningen, vilket var jättelängesen jag gjorde sist.

Jag och Emilia brukar göra det tillsammans, men vi jobbar så olika att det just nu är svårt att komma iväg samtidigt.

Allt gick jättebra, och jag hade en väldigt härlig kille som sköterska. Han kom från afrika ursprungligen och vi började prata på om det och mjölkproduktion i afrika och sverige. Sen började vi skoja och skratta om blodgivning, så vi hade jättekul! Hade kunnat sitta kvar ett tag till :)







Kolla in hemsidan www.geblod.se för mer info. Det behövs ständigt mer blod, så alla borde ta en funderare på ämnet.

Fråga gärna om du undrar nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0