Gröna Lund!

Igår tillbringade jag och camilla halva dagen på Gröna lund! Resten av dagen tillbringade jag på tåg, eller väntandes på dessa. Usch, Det är inte kul att åka buss och tåg när man är van vid att ta bilen..

Men men, nu till det roliga!

Camilla lyckades övertala mig till att åka fritt fall, vilket jag aldrig gjort tidigare och fasat för att göra. Vad jag tyckte? haha, första och sista gången.. Är höjdrädd, och gillar inte att falla..!

Vi hade jätteskoj, men tyvärr fick jag huvudvärk vilket drog ner glädjen lite.
 
När jag skulle köpa sockervadd hittade jag en plånbok. Camilla föreslog att de kunde vara dom framför mig i kön, och jag såg att mamman i familjen rotade i sin väska. Gick fram och frågade om det var hennes, varpå hon såg otroligt lättad ut och insisterade på att få bjuda mig på sockervadden.
Jag tackade nej av artighet, men hon vägrade ge sig. När jag fick sockervadden tackade jag varpå hon menade på att det var hon som skulle tacka.
Sen satt jag och Camilla och mumsade på sockervadden nere vid vattnet, nöjda med dagens goda gärning :)

Några bilder från dagen:








Tack för en härlig dag Camilla!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack själv Anna =)

2011-09-14 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0