Fullbokad fredag

Har bara kommit halvvägs på fredagen och är redan trött! Det var dags för skörd på jobbet, så det var full fart. Jag hjälpte till så gott jag kunde, samtidigt som jag skötte mina vanliga sysslor.

Jon tippar första lasset i nya plansilon nr 2 och Lasse kollar på. Tog ett tag innan vi kom på hur vi skulle få plasten på kanterna att ligga kvar, blåste nämligen riktigt ordentligt!


Kollade till kvigorna, vilket är ett nöja fina dagar som denna. Svårt att räkna dom bara, 44 kvigor som står i en flock är verkligen inte lätträknade!




Nu ska jag äta, duscha och åka til stallet och göra iordning Bullen. Han ska med till ridskolan idag :) Om han kliver på transporten vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0