Väldigt förkyld

Är ordentligt förkyld just nu.. Kan knappt andas och snoret rinner hela tiden. I natt tror jag nästan att jag hade feber, för jag sov jätteoroligt och drömde jättekonstiga drömmar. Precis som man gör när man har feber.

Sov oroligt i 3 timmar, sen satt jag och kollade på tv från 4- 7 på morgonen. Efter det sov jag bra en timme innan det var dags att gå upp. Skulle ju åka med mamma och Susan för att kolla på Sessans fölis!

Har alltså inte sovit mycket, vilket jag börjar känna av nu. Blir nog lugnt ikväll...

Försökte mig på att ta en bild på mig själv, med halsduk runt halsen och tjocktröja på. Men jag såg alldeles för hemsk ut.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0