Promenad

När jag kom hem från jobbet idag drog jag på mig ordentligt med ytterkläder, tog Viggos koppel och sen begav vi oss ut på kvällspromenad. Vädret var ju som sagt inte det bästa, men jag är inte så kinkig. Sålänge man har bra kläder är det ju inga problem!



Vi gick inte så långt, ca 2 km sammanlagt. Gick upp till den gamla skolan som ligger en bit in i skogen här i närheten. Man följer en smal skogsväg en liten bit upp till en gammal stenmur och genom en gammal sliten grind, sen är man framme.



Huset är alldeles förfallet, och antagligen var det delvis det som gav mig kalla kårar när jag närmade mig de. Har varit där en gång förut, men då var det mitt på dagen. Nu var det halvmörkt, dåligt väder och alldeles tyst. Kändes som en skräckfilm..



Stannade inte länge, utan vi vände och gick hemåt igen. Viggo fick springa lös rätt mycket idag, vilket funkade jättebra. Han blir allt duktigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0