Fredag kväll

Tog sovmorgon idag eftersom jag kom isäng rätt sent igår.

Jag kom hem från jobbet rätt tidigt och hoppade in i duschen. Johnnie hade en kompis och grannen på besök, så jag satte igång med maten direkt när jag var klar. Elin och Kemppi hörde av sig och ville hitta på nåt, så jag bjöd över dom.
Precis när vi ätit klart kom dom med fika. Sen spenderade vi fredagskvällen framför tv:n med en massa godis och chips. Jag fick hålla i lilltjejen Svea, som var pigg och glad. Efter att ha pratat, sprattlat och kollat in omgivningen somnade hon och sov som en stock.

Kröp till kojs strax innan ett, och sov sen som en gris!

Bilden är från förra helgen då Pontus var med. Lilla Svea var väligt nöjd över att vara i hans famn :)


Nu tänkte jag röja upp lite till här hemma, sen ska jag åka till jobbet. Chefen ska på bröllop och jag har lovat att jobba i eftermiddag och imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0