Trögt

Jobbandet har gått trögt idag, tur att det är fredag! Har inte varit på något vidare humör heller, vet inte riktigt varför...Kanske beror det på att alla är så seriösa nu när det skördas? Jag har märkt att jag emellanåt snappar upp andras humör och sinnesstämning väldigt snabbt.. Kan inte vara glad jämt :)
 
Går fortfarande och funderar på hur jag ska göra med jobbet. Om jag ska sluta eller inte. Ibland trivs jag så otroligt bra, och ibland känner jag att jag vill säga upp mig.
 
 
Kommer verkligen sakna korna den dagen jag åker hem för att inte återvända igen. Och min chef, icke att förglömma. Har väldigt roligt med honom emellenåt. Älskar hans humor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0