Huvudvärk

Har precis kommit hem från jobbet och ska strax krypa i säng. Har haft huvudvärk sen igår morse, och trots sömn ville det inte släppa. Inte likt mig, sömn brukar vara det bästa botemedlet! Det är spänningshuvudvärk, så det borde släppa snart.
Det var inte kul att kliva upp tidigt i morse och åka och jobba med en ordentlig huvudvärk, men den har blivit bättre. Nästan borta nu, så lite sömn borde göra susen!
 
Vi provmjölkade, och det blev lite snurrigt med både huvudvärk, trött och relativt nyvaken. Det är ju mycket siffror att hålla reda på, och sifferminne är nåt som försvann i aveln mellan mamma och pappa.. Tänker jag efter så har jag inte mycket värt att kalla minne alls!
Jag kunde se ett tal, t ex 46, tänkte ett annat och i sista stund kom hjärnan på att: "vänta nu här, ögonen såg ju 46?". Mycket snurrigt, ungefär som om hjärnhalvorna hade svårt att prata med varandra..
Allt blev i alla fall rätt, helt otroligt..!
 
Trött brown sviss korsning:
 
Nu ska jag skutta in i duschen och sen sova några timmar. Sen får tiden utvisa resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0