Less..

Idag har jag inte haft någon vidare bra dag. Inget speciellt har förstört dagen, utan vissa dagar är helt enkelt bara dåliga.
Det är som om den här pigga, glada  tjejen med överskottsenergi ibland behöver ladda batterierna genom att deppa och vara less en hel dag. Man måste väl ha deppiga dagar för att orka vara pigg och sprallig jämt? Ingen kan vara på glatt humör jämt..
 
Jag brukar skylla dessa dagar på "kvinnliga hormoner". Jag är ju inte arg på nån speciell, utan är bara arg, less och deppig utan anledning.
Chefen har jätteroligt åt mina deppiga dagar, för han tycker att det är kul att retas då. Tar ju åt mig mycket mer, och käftar inte emot som annars.
 
Det är väldigt jobbigt att vara grinig utan anledning, man kan ju inte skylla på nåt! :)
 
Nu känns det i alla fall bättre, och det ska bli skönt att krypa ner i sängen och sova. Äntligen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0