massor av snö!

Ursäkta den senaste tidens kassa uppdatering, men jag har haft fullt upp. Har bland annat varit på Gotland i 4 dagar :)
 
Men jag ska nog börja med att berätta om min onsdag! Tog sovmorgon för att jag var så trött, och när det väl började bli dags att åka till jobbet ringde chefens pappa Lasse. Han är den som mjölkar när inte jag gör det(han bor på gården) och ville att jag skulle stanna hemma på grund av busvädret vi haft idag.
Bättre att jag är ledig än hamnar i nåt dike, ansåg han. Gillar inte att vara hemma från jobbet(år både jobbtrogen och trivs väldigt bra) så det tog emot, men såhär i efterhand är jag väldigt glad över beslutet.
Hade troligen fått sova kvar på jobbet..
 
Dagen spenderades hemma. Diskade, städade, tvättade och skottade MASSOR av snö. Fick sen skotta igen då mina fina gångar drivit igen helt..
 
På eftermiddagen kände jag för att ta en promenad(ja, trots vädret) och gick över till Elin och Kemppi. Det var bra träning att pulsa fram i snön. Vovve följde med också, även om han såg något tveksam ut när det blåste som värst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0