Uppdatering

Har inte blivit några nya inlägg på ett tag nu, beror på att jag varit(är!) sjuk, jobbat och helt enkelt inte varit hemma. Jobbade torsdag och fredag precis som jag skulle, men min röst var helt borta så jag fick jobba under tystnad. Vanligtvis pratar jag en hel del, så det kändes väldigt konstigt!
Chefen tyckte först att det var skönt, men började sen inse att det var väldigt tråkigt att aldrig få svar när han pratade eller retades.
 
Rösten börjar sakta men säkert komma tillbaka, och rethostan börjar sakta men säkert ge sig. Skönt!
 
På grund av sjukdom har hästarna inte blivit ridna alls, trots att jag såg fram emot att spendera mina lediga, röda dagar på hästryggen. Igår kände jag att jag var frisk nog, och att jag hade en hel dag att rida. Men då är alla vägar svinhala! Så hästarna får vänta tills nästa år..suck!
 
Idag kl 19 ska vi ha gäster, ett ordentligt gäng på 10 pers! Ökar för varje år :)
Jag ska laga mat åt alla, får se hur det går. Återkommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0