Mätt och belåten

Klockan är halv 2 på natten och jag är nyligen hemkommen från ett besök i Gävle. Jag, Johnnie, Pontus och våra grannar/vänner Elin och Kemppi(Joni) åkte dit och besökte resturangen Church Street Saloon.
Tycker verkligen om det stället! Underbar mat, trevlig personal och trevlig lokal. Det finns bara en sak som är ett minus, och det är priserna. Men de kan man stå ut med eftersom man inte är där så ofta.



När vi alla var mätta och belåtna var det dags att röra sig hemåt i den kyliga natten. Nog för att det är kallt med tygsäten i bilen under vintern, men skinnsäten..brrr!
Elin var snäll och körde både dit och hem, vilket var väldigt snällt av henne. Då kunde vi andra dricka lite alkohol, vilket Elin ändå inte kan just nu. Är en liten unge påväg :)

Nu är vi som sagt hemma igen. Sov större delen av vägen hem, blev så trött efter maten.. som vanligt!


Tyckte temp. mätaren visade -24 nyss, de minskar.. Jag som tänkte rida lite imorrn! Blir till att sträva efter michelingubbestilen. Dvs ordentligt påpälsad..



Nä, nu ska jag sova! Och imorrn blir det sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0