Kiropraktor

I tisdags tog jag morgonmjölkningen bara för att kunna åka in till stan på eftermiddagen. Hade nämligen tid hos kiropraktorn :)

Hade aldrig varit hos en kiropraktor förut, så jag var väldigt nyfiken på hur det skulle vara.
När jag kom dit klev jag in i en liten mysig hall och slog mig ner på en stol för att fylla i ett papper om min hälsa.



Såna där papper är nästan tråkiga att fylla i, för det är alltid "nej" som ska kryssas i. Tur det, vore lite jobbigt om det var många "ja"-svar..







Sen fick jag prata lite med henne jag bokat tid hos, sen skulle de knäckas! Efter den upplevelsen förstår jag verkligen vad uttrycket "skräckblandad förtjusning" innebär. För det lät väldigt obehagligt, men kändes inte ett dugg :) Jag skrattade efter varje gång hon knäckte, bara för att det lät så obehagligt..
Kan även meddela att hon skrattade lika mycket som jag.

Har haft nåt som påminner om träningsvärk nu efter, men de börjar gå över. Ska tillbaka om några veckor för ett återbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0