På rätt väg :)

Har precis kommit hem från stan. Johnnie skulle in och köpa ett oljefilter, så jag och Pontus hakade på. Jag handlade lite småsaker jag behöver, som inte blev köpt igår. Några förvaringslådor som ska användas till kläder, ett cykellås och arbetsstrumpor.
 
På hemvägen svängde vi förbi Pontus jobb :)
 
 
 
 
Känner mig lite trött, beror väl på vädret.. Men strax ska jag sätta igång och göra lite nytta!
Ska nog ligga lågt med hästarna nu i några veckor, för nästa vecka och vecka 31 kommer jag inte ha så mycket tid till dom. Så några lugnare ridturer kanske, men ingen hårdträning. Men v. 32 och framåt ska dom få jobba ordentligt!
 
Så jag ska nog mest pyssla hemma idag, har mycket planer och idéer just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0