Rättvik

Hejsan alla härliga läsare!
 
Sitter just nu i Rättvik och slappar. Vi spred ut oss nu på kvällen och eftersom jag bara kände för att ta det lugnt vid husvagnen blev jag kvar här ensam. Har borstat tänderna och gjort mina vanliga kvällssysslor, så jag tänkte bara uppdatera lite här och sen krypa ner i sängen och läsa en bok.
 
För dom som inte vet så är det Classic car week uppe i Rättvik denna vecka, så vi är här med husvagnen och ska se oss omkring lite. Men såhär första dagen ville jag ta det rätt lugnt som sagt. Johnnie sitter i ett tält en bit bort och pratar och Pontus o Lina är på stan.
 
Ska visa er lite bilder från dagen och sen hålla er uppdaterade under veckan. Anslutningen är ju trots allt helt okej här uppe :)
Så håll koll efter nya inlägg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0