Uppdatering

Av någon anledning kan jag inte ladda upp nya bilder, så det blir ett tråkigt bildlöst inlägg.
 
Dagen har varit lång, kvav och svettig! Myggorna har älskat vädret, man kan inte vara ute..
 
Om vädret var ok skulle vi fortsätta köra hö, så jag åkte dit på förmiddagen för att hjälpa till. Pressen och balvagnen var ju trasiga, så större delen av dagen gick åt till att fixa dessa saker. Tog ett tag innan pappa och Jimmy hittade felet på pressen, men nu funkar den äntligen!
Dock var det inge torkväder idag, så vi kunde ändå inte få in något hö. Det skulle behöva torka lite till..
 
Imorgon ska det regna, typiskt!
 
Mitt på dagen kom Heidi förbi och vi gick en promenad med hundarna. Sen fikade vi och pratade massor om allt mellan himmel och jord. Kul att äntligen ses, var sååå längesen sist!
 
Nu är jag jättetrött och måste krypa till kojs. Ska hoppträna med Bullen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0