Vänner för livet

Idag har jag varit ledig. Mina kompisar från grundskolan hade tid att ses(sällan dom flesta kan ses samtidigt) så jag frågade om jag kunde få ändra mina jobbtider. Dom var så snälla att jag till och med fick ledigt hela dagen. Härligt!

 

Vi är 6 tjejer sammanlagt, men idag var det "bara" 5 som kunde. Sällan det är så många som kan ses samtidigt. Förra året åkte 5 av oss till Öregrund där vi badade och fikade. Hoppas på att vi kan ses så här minst en gång varje år! Är så svårt nu när alla har sina egna liv och kan ses så olika tider, om dom ens har tid att ses alls.

 

Var i allafall jättehärligt att träffa tjejerna, och timmarna bara flög iväg. Trots att vi ses så sällan känns det som om man är lika bra vänner som när man sågs varje dag i skolan. det är en så fin känsla!

2 av tjejerna har jag känt sen lekis, häftigt att man fortfarande håller ihop :)

 

Sandra tog några bilder som hon ska mejla över, får se om jag lägger ut dom här sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0