Lördag

Var jättelängesen jag inte ställde nåt alarm, men jag kände att jag borde få sova hur länge jag vill i dag(för en gångs skull). Brukar ju alltid vilja ha alarmet på för att inte komma upp allt för sent, för säkerhetsskull. Vill ju inte sova bort hela dagen!
Sov till ca 09.40 då jag började vakna. Låg kvar och njöt lite innan plötsligt mobilen ringer. Brorsan? va fasiken har jag glömt nu!? Blev rädd att vi avtalat en tid som jag lyckats glömma..
Bilen startade inte, han undrade om jag kunde ge honom starthjälp. Självklart!
Skuttade upp, drog på mig kläder, kastade in startkablar i bilen(ifall han inte skulle ha några) och gav mig iväg. Tog självklart med mig nya Linkin Park skivan oxå..
 
Ca 30 minuter efter att han ringt var jag på plats och vi fick igång bilen direkt. Han och flickvännen tackade så mycket och vi gav oss iväg åt olika håll.
 
Stannade i affären och handlade lite smått och gott till dagens matintag. Blir tacos i kväll :)
Stannade även till vid en blomsterhandel och handlade lite blommor vilket jag tänkt länge. Bäst att passa på nu när jag inte har nåt inbokat och ändå hade vägarna förbi.
 
 
 
Sådär ja, nu har jag lite att pyssla med idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0