8 sätt att vinna mitt hjärta

1.) Var dig själv. Att spela en roll hjälper inte i längden!

2.) Du måste gilla djur. Annars har du inte en chans att vinna mig :)

3.) Du får inte vara kinkig. Vill inte höra några klagomål när jag kommer hem och luktar ko eller häst.

4.) Du får inte vara svartsjuk!

5.) Du måste stå ut med att jag inte kan komma hem förrän jobbet är klart. En sjuk ko eller liknande kan göra att jag blir sen hem.

6.) Du måste stå ut med min överskottsenergi!

7.) Du får inte vara för efterhängsen och klängig. Lagom är bäst!

8.) Du får inte bromsa mig när jag verkligen vill nåt speciellt. Goda råd är en sak, men hindra mig inte!

Sådär ja :) Får tillägga att jag för tillfället är upptagen, om någon undrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0