krogen

Camilla ville ha med mig ut på krogen ikväll, men efter mycket velande skippade jag det. Har lovat att hjälpa både mamma och Johnnie imorgon, och jag vill verkligen inte riskera att vara trött och bakis då.

Jag är väldigt sällan ute och festar nuförtiden, så det hade ju varit kul att komma ut lite för en gångs skull. Blev dock lite kort varsel vilket jag verkligen hatar. Vill planera mina helger ordentligt!
Camilla lät lite irriterad när jag meddelade att jag inte hakar på, men det passar inte den här helgen.

Förutom att helgen är rätt uppbokad så är klockan rätt mycket just nu, så jag skulle ju inte hinna förfesta och så..Jag är den typen som vill ha "allt eller inget" när det är dags för fest. Förfest är ett måste :) Dessutom var det ingen som var sugen på att skjutsa mig hem efteråt, och ja, fick helt enkelt inte ihop kvällen..

Får bli en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0