Näsblod

Nu är jag hemma från jobbet efter att ha spenderat 8 timmar där. Har i vanlig ordning jobbat morgon idag för att kunna rida på eftermiddagen.

Allt har gått bra, förutom att jag vid 2 tillfällen började blöda näsblod. Inte likt mig då det var flera år sen senast. Visst har man fått nån smäll av nån ko och så, och därför börjat blöda lite. Men det brukar inte börja blöda av sig själv..
Chefen hade iaf jättekul och skojade om att ta en bild och skicka till Johnnie med texten: "Anna ville ha högre lön" haha!





Det forsade på bra några minuter, sen slutade det. Hann bli en del under den tiden :)

Känner mig inte helt frisk heller, kanske nån influensa på gång? I så fall kanske det är därför jag blödde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0