Snygga tjejer

Fortsätter lite på min lista:

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.


Är på dag 5, dvs 6 kvinnor jag tycker är väldigt snygga.

Eh..Visst finns det många jag tycker är snygga, men inga jag har bild på.. Så det blir ett enkelt svar på de: Tjejer som är relativt smala(inte för smala!!), ser ok ut och är sig själva finner jag som väldigt snygga. En massa smink behövs oftast inte.
Sen är det ofta insidan som avgör! Finns flera tjejer jag först tyckt ser bra ut, men som jag sen lärt känna lite och märkt att dom är riktigt tråkiga! då ser dom helt plötsligt inte alls bra ut längre.. Pigga, glada tjejer med glimten i ögat är jättesexigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0