Snabb uppdatering

Fredag!! Tiden går fort när man är ledig några dagar här och var! Var ju ledig både måndag och tisdag denna vecka så det blev bara 3 arbetsdagar :)

Vaknade med en saftig träningsvärk idag.. Gör ju nya rörelser och saker varje dag, och av någon anledning har jag just nu väldigt lätt för att få träningsvärk efter. Snacka om otränad man måste vara! Ändå rör jag på mig dagligen, antingen på jobbet eller genom träning hemma. Men av någon anledning verkar kroppen aldrig vänja sig..

Helgen är rätt fullbokad som det ser ut nu. På lördag ska jag ta hand om miniorridningen, sen ska jag snabbt hem och göra mig fin. På kvällen ska vi tjejer från ridskolan bowla och äta på resturang!
På söndag ska jag till stan och träffa almungetjejerna, om inte nåt ändrats. Ska kontakta dom och höra om alla fortfarande är på, var nämligen längesen vi planerade att ses. :)

Nu måste jag till jobbet! Tjao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0