Min tisdag

Har jobbat nu på morgonen på grund av att vi skulle provmjölka. Då tar vi prov på både kvällsmjölk och morgonmjölk, det var därför jag var tvungen att jobba.
Tänkte vara duktig och berätta med text och bilder hur en provmjölkning går till, får se när det blir av..
 
Var ett tag sen jag jobbade på morgonen nu, så det kändes väldigt ovant! Skönt att ha jobbat klart för dagen redan kl. 12, men det förstör tyvärr resten av min dag. Går ju upp 02.30 för att hinna till jobbet till kl 4. Sen jobbar man fram till ca 12, beroende på hur mycket jobb det finns.
Sen är jag så trött resten av dagen(varesig jag sover lite eller inte) så det blir oftast inte mycket gjort. Idag har jag sovit lite på soffan, kollat på tv, städat lite och ja..inte så mycket mer. Värdelöst!
 
Johnnie kom nyss hem, så lite sällskap fick jag i allafall. Kan i och för sig tillägga att han gick över till grannen strax efter att han kom hem, så han var inte världens bästa sällskap.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0