God morgon!

Efter lite smärtstillande tabletter och mycket vila kunde jag krypa ner i sängen utan ryggvärk igår. Jag har inte känt mycket smärta i mina dagar innan allt detta drog igång, trots sparkar från sura nötkreatur och liknande. Men en sak har jag märkt nu bland all smärta jag känt på senaste tiden: Känslan när tabletterna börjar ta och den hemska smärtan börjar lugna sig och tillslut försvinna är nåt av det underbaraste som finns! Ibland har det varit så skönt att man nästan undrar om man hamnat i himmelen..
Nu undrar ni nog vad jag äter för knark, men så starka tabletter har jag inte. Visst, morfintabletterna är nog rätt starka, men det är panodil jag äter på dagarna när värken vanligtvis infinner sig.
 
Har sovit som en stock hela natten, men det spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig för jag vaknar lika tidigt ändå. Sånt är livet när man går hemma sjukskriven och inte gör av med nån energi.
 
Nu kurrar det i magen, så frukost bör letas upp snarast! Annars blir lill-grabben i magen sur då det kommer eka tomt på mat i navelsträngen :) Bör tillägga att jag också blir sur, en hungrig mage är ett säkert sätt att få mig grinig!
 
Återkommer efter frukost om jag kommer på nåt jag kan skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0