Långa promenader

Vilket underbart väder det är ute! Soligt och jättevarmt, härligt med lite ordentlig vår.
 
På förmiddagen åkte jag till vårdcentralen för att lämna ett blodprov, och på hemvägen stannade jag till hos en kompis. Vi gick en lång promenad i solen och pratade om allt möjligt.
 
Var ute och gick två gånger igår, skönt att ha nåt att fördriva tiden med! Sammanlagt gick jag nog närmare en mil, men sen på kvällen var jag bra trött i ryggen. Dessutom har jag fått träningsvärk i benen idag, så det märks att man inte rör så mycket på sig som förr.
Nu saknar jag verkligen mitt jobb. Det är underbart att jobba när solen skiner och våren är påväg!
 
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Vill vara ute, men vet inte vad jag ska hitta på. Såna här problem hade man aldrig förr!
 
Inga besök på sjukhuset den här veckan heller, så jag har inga såna tider att passa. Jag blir tokig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0