Mitt gamla jobb

Idag åkte jag till mitt gamla jobb för att fördriva tiden lite. Deras nya anställda har kommit nu, och kämpar för fullt med att lära sig jobbet. Får hoppas att han är lika duktig som han verkar, för då har dom verkligen skaffat sig en bra anställd! Vårbruket börjar snart, så förhoppningsvis ska han vara självgående vid det laget.
 
Jag kom dit under mjölkningen, och gick till mjölkstallet för att hälsa på chefens pappa och den nya killen. När vi stod där och pratade kliade det verkligen i fingrarna på mig. Vill mjölka!
Ska bli skönt när allt detta är över och jag kan börja jobba igen, varesig det blir på en gård eller nåt annat.
 
 
Fick väldigt ont i ryggen under besöket, så jag har legat på soffan sen jag kom hem. Nu har äntligen tabletterna börjat ta, så smärtan börjar sakta men säkert försvinna. Var helt klart värsta ryggvärken jag haft på länge, så det var nog lite väl krävande att både sitta i bilen lång tid och vara uppe och gå flera timmar.
Imorgon blir det därför en lugn dag för mig, så ryggen får vila ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0