Pigg

Känner mig rätt pigg idag! Sov bra i natt så det kan säkert vara en bidragande orsak. Dessutom var det kul att komma ut på en liten utflykt igår, så det beror säkert mycket på det med.
Har än så länge inte gjort mycket idag, städat lite bara. Sen åkte jag en sväng till grannsamhället för att delta i föräldragruppen, men det visade sig att jag tagit fel på dag..
Eller rättare sagt, dom hade skrivit fel på lappen och jag hade läst den slarvigt. Så det blev bara en tur dit och tillbaka.
 
Nu har jag bytt om och tänkte gå ut i trädgården en stund och pyssla. Eller åka hem till mamma och pappa och göra nåt skoj med hästarna. Har inte bestämt mig än.. Ska äta lite så jag ska fundera på saken under tiden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0