Sjuk..

Suck, verkar som om jag gått och blivit magsjuk.. Spydde i natt när jag varit uppe en sväng och skulle krypa tillbaka ner i sängen, men tänkte att det kunde bero på behandlingen, tabletter och allt sånt där.. Men nyss, när vi haft gäster och fikat, gick jag in på toan och blev kvar ett tag. All fika kom upp på en gång.
Så jag misstänker magsjuka men hoppas att de går över nu. På söndag ska min födelsedag firas med familjen, och då får jag inte vara sjuk!
 
Har inte mått illa speciellt mycket, men känt mig lite svag idag. Var samma sak igår, så magsjukan har kanske legat och väntat på sin tur ett tag. Johnnie är inte sjuk än, men även han har tyckt att nåt inte stämmer. Som sagt, hoppas att det går över så fort som möjligt!
 
På grund av detta har jag inte gjort mycket idag. Städade på förmiddagen, men efter det har jag mest läst och kollat på tv. Sådde i mina pallkragar också, så vi får lite grönsaker i sommar.
 
Tog den här bilden tidigare i veckan. Nu är snön borta och pallkragarna sådda och klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0