Tråkig dag

Idag har jag varit riktigt rastlös. Trots att jag gick upp sent har jag haft jättesvårt att få dagen att gå...
 
Jag har varit ute på en ca 2 km lång promenad, men längre än så kunde jag inte gå för mig rygg. Annars hade jag gärna gått flera timmar i det fina vädret, men just nu måste jag acceptera mina begränsningar.
 
Sen åkte jag hem till mamma och pappa för att rida Bullen en sväng. Han blev så glad när han förstod att han var den utvalda i dag! Dessvärre gick vi bara en liten, lugn sväng, för hans oskodda hovar verkade lite ömma. Har låtit hästarna gå barfota nu när jag rider så lite, kostar ju trots allt en hel del att låta sko dom..
 
 
Nä, har knappt ro att sitta här och skriva idag. Får hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0