Utflykt

Imorgon ska jag ut på ett litet äventyr! Mamma ska nämligen åka till Strömsholms Djursjukhus med ett litet lamm som har problem med ett öga. När jag kom hem till föräldrarna idag frågade hon om jag var sugen på att hänga med. Jag, som fortfarande tänker att jag har ett jobb, tvekade lite innan jag insåg att jag faktiskt inte har nåt att göra om dagarna längre.
 
Så om ryggen tillåter hänger jag med. Vem vill inte sitta och gulla med ett lamm en hel dag?
Nu kanske ni undrar varför vi åker hela vägen till västerås när vi har ett djursjukhus närmare, men det beror på att min moster jobbar där. Hon har jobbat där väldigt länge, och på grund av henne vet vi att vi får den hjälp vi vill ha. Dessutom har vi varit där med flera djur tidigare, och alltid varit lika nöjda. Dom är väldigt duktiga där!
 
Dessutom är det alltid kul att träffa min moster. Mamma säger ofta att jag borde vara hennes barn, då vi är väldigt lika i sättet. Dessutom har jag sett bilder på henne när hon var i min ålder, och jag är väldigt lik henne till utseendet.
 
På grund av denna lilla resa blir det nog inte så många inlägg imorgon, får se hur pigg jag är och hur mycket jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0