Fest i Norrtälje

Nu ska jag ta och berätta lite om lördagens besök i Norrtälje.
 
Det är så att min kompis Camilla inte bara fyller år inom kort, utan ska även sluta på sitt jobb och flytta till Gotland för att plugga där. Självklart var vi tvungna att fira detta med middag och ett krogbesök.
 
Det var jag, Heidi och lill-Anna som kom hem till Camilla. Hon bjöd på smarrig mat och sen var det dags för spel. Camilla hade nåt förfestspel som vi sen spenderade några timmar med. Det bjöd på många skratt och intressant information om varandra. Vad som sas stannar dock mellan oss!
I början fick jag så gott som alla barnförbjudna frågor, trodde att det var ett relativt snällt spel.. Men det visade sig vara ett barnförbjudet spel med mycket privata frågor och bör inte spelas av pryda människor.
Tjejerna tyckte att jag hade så pass mycket talang att jag kunde jobba som någon form av strippdansös, men nä.. Det känns inte riktigt som min grej. Men Camilla fick sig en liten privat dans, haha!
 
Jag tog det väldigt lugnt med drickandet då min kropp både är svag och ovan vid alkohol. Men trots enbart vatten kände jag min nästan berusad ändå.. Billigt det vore om man kunde dricka sig berusad på vatten!
Dom andra tjejerna tog det också rätt lugnt med drickandet, men satsade på lite starkare grejer än vatten.
 
Jag och kvällens huvudperson Camilla:

Väl ute på krogen hade jag rätt kul, även om man börjar känna sig lite gammal bland alla 18-åringar som skriker och super sig redlösa.. Jag och Heidi pratade om att besöka Flustret någon gång, för jag har aldrig varit där.
 
Men kvällen hade varit roligare om inte ett band hade spelat i nästan en timme. Ingen kul musik att dansa till och ALLDELES för hög volym. Nu låter jag gammal och gnällig, men det riktigt skar i öronen, och jag vill gärna ha kvar hörseln några år till..
 
Det var i alla fall kul att dra på sig höga klackar, snygga till sig, dra ut och dansa lite. Även om kvällen inte var så kul som jag hoppats. Var lite väl mycket musik jag aldrig hört och för lite folk.
Köpte några drinkar också, lika goda som jag minns dom! Tur att jag inte vet hur man blandar till dom själv, för då hade jag nog haft alkis-problem nu.
 
Smurf-Heidi:
 
Visste inte vad jag skulle ha på mig, så jag körde den bekväma stilen..

Vi slapp även gå hem denna gång! Orkar inte berätta den historien just nu, men tar det inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0