Nordsvenska hästens dag

Igår förmiddag åkte jag, mamma och Ludde in till stan för att kolla på hästar. Det var nämligen nordsvenska hästens dag och eftersom både jag och mamma gillar arbetshästar ville vi gärna gå på det.
 
Tyvärr blev vi sena eftersom det var lite problem med djuren hemma hos mamma och pappa på morgonen, så vi missade mycket roligt. Men vi hann se en del i alla fall, bättre än ingenting.
Det var dock lite väl varmt, trots shorts och linne. Vi svettades ordentligt alla tre!
 
 

Vid 15-tiden körde mamma mig till IKEA där jag lastade över min packning till min kompis Heidis bil. Vi skulle nämligen vidare till Norrtälje för att fira Camilla.
Ludde följde med mamma hem och hon passade honom resten av dagen så att Johnnie fick lite friare tyglar en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0