Billig shoppingrunda

Har precis kommit hem från Emmaus. Igen. Vi var där i torsdags, men den här gången var det en annan butik. Finns nämligen två Emmaus relativt nära oss. Pappa ville åka till denna med, så jag och Ludde hakade på då vi inte hade något bättre för oss.
 
Handlade 3 böcker och två tröjor. Gick på ca 60 kr. Vad får man i stan för de? En flaska schampo? Kul att shoppa för så lite pengar!
Ena tröjan jag köpte var till Johnnie. En fin, tunn långärmad tröja i hans stil. Passade riktigt bra, och kostade mig endast 25kr.
Min tröja kostade 22kr, billigt med tanke på att den såg ny ut. Otroligt skön och snygg, så jag är riktigt nöjd med köpet!
 

Ludde var extremt lättskött när vi handlade. Han sov i bilen hela tiden! Hade självklart barnvakten på så att jag skulle höra direkt när han vaknade. Men han sa inte ett ljud. Duktig pojke!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0