Festförberedelser

Nu vänder det äntligen och blir ljusare utomhus igen. Vintern må ha sin charm, men jag är en sån person som gärna blir lite lägre i humöret under vintern. Men sen när våren kommer skuttar man runt som en kalv på grönbete!
 
Idag fick jag lite sovmorgon då Johnnie tog hand om vår lilla morgonpigga avkomma. Johnnie har nu åkt iväg en sväng och jag har haft skiftbyte i sängen. För nu ligger nämligen Ludde och Kisse där och sover djupt.
Nu ska jag pyssla och förbereda lite, för i eftermiddag ska jag och Johnnie fira hans barndomskompis Peter som fyllt 30.
 
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, som vanligt.. Ska rota lite i garderoben sen, nåt skoj finns det säkert! Har inte känt för att köpa något nytt, då jag större delen av året gått i mjukiskläder och därmed inte slitit på speciellt många finplagg från garderoben.
 
Tveksamt om det blir fler inlägg idag, kommer nog ha fullt upp. Men annars återkommer jag i alla fall imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0