God morgon!

Johnnie gick upp tidigt och Ludde likaså. Men inte ens en timme senare ville Ludde ha mat och blöjbyte, så det var bara att masa sig upp. Kan tillägga att Johnnie gått ut för att jobba med timmerbilen, så ni inte tror att jag var tvungen att ta Ludde trots att han var inne!
 
Nu har både jag och Ludde ätit frukost. Ludde har dessutom sjungit med till MTV´s musikvideor, jag lät dock bli de.
 
Jag sitter i soffan, och reagerade just på att Ludde(som ligger på golvet framför vardagsrumsbordet) blivit ovanligt tyst. Jo då, precis som jag trodde. Han har slocknat, det är ju jobbigt att kliva upp tidigt, äta och sjunga!
 

Nu ska jag pyssla lite ett tag. Senare idag vill jag hinna med att baka, gå en promenad, träna och laga mat. Sånt är livet som hemmafru! Eller rättare sagt hemmasambo, vi är ju inte gifta..
 
På tal om träning så hoppade jag över klättringen igår. Kände att jag hade förmycket annat att göra, och dessutom är det bra om jag sparar lite pengar nu när snowboardsäsongen närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0