Nymålad tavla

När jag hade ätit middag blev jag väldigt sugen på att måla. Sagt och gjort! Problemet är att när jag väl börjat kan jag inte sluta, så det blir ofta sent när jag pysslar med nåt speciellt..
 
Här har ni i alla fall resultatet:
 

Ett tag tänkte jag måla bakgrunden blå, men har nog ändrat mig. Ska nog behålla den vit. Eller vad tycker ni?
 
Tavlan föreställer för övrigt min ponny Tara, som avlivades för snart 2 år sen efter att ha fått svår kolik. Tänkte försöka mig på att måla en tavla av var och en av mina hästar.

Kommentarer
Postat av: Sandra Kjelsson

Snyggt Anna! =)

Tänkte på en gång att det såg ut som Tara!
Så kul att måla när man väl kommer igång, själv hade jag uppehåll i flera år innan jag målade i somras.
Nu har jag fixat en egen målarhörna hemma och långsamt börjat komma igång igen...

Måste bli bättre på att kommentera på din blogg =P

Ha det fint och hälsa grabbarna!

Kram

2013-12-18 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0