Onsdag

Tog sovmorgon idag, så jag kom upp väldigt sent ur sängen. Sen har jag pysslat med lite allt möjligt under dagen, bland annat städat, slagit in julklappar och varit in till samhället för att få information om hur man sköter bebiständer.
Fick en kallelse förra veckan och trots att Ludde inte fått tänder än åkte vi dit för att kanske få lite bra info. Kan inte påstå att jag lärde mig så mycket nytt, men vi fick en liten tandborste och ett häfte jag inte läst än.
Ludde skötte sig för övrigt jättebra och sa inte ett knyst.
 
Har städat sovrummet, det behövdes! Både jag och Johnnie är bra på att sprida kläder på golvet, hunden sprider hår och det blir snabbt dammigt. Har en hylla kvar att röja av, men sängkläderna är bytta, kläder kastade i tvätten, dammsuget och skurat golv.
Det var riktigt kul att städa, men när jag blev hungrig, lagat mat och ätit kom jag av mig. Suget att städa försvann och jag har gått runt rastlös fram och tillbaka.. Vill så gärna göra nåt, men känner inte för nåt speciellt. Hade gärna målat lite till, men har inget att måla på!
 
Skulle vilja träna men känner att en förkylning ligger och ruvar. Förra året var jag jätteförkyld i mellandagarna, men skulle gärna vilja slippa förkylningen helt i år.
Ska nog krypa ner i sängen tidigt idag, så kommer jag förhoppningsvis upp tidigt imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0