Shopping på Emmaus

Idag har jag och större delen av familjen(mamma, pappa, syrran, jag och Ludde) handlat second-handgrejer på Emmaus. Nu i mellandagarna har dom 50% på allt, så man kan hitta fina grejer till vrakpriser! För min del blev det ett par miniskidor(vi har någonstans hemma, men vet inte vart..), en sorts låda man kan fästa på sparken som Ludde kan sitta i (perfekt att ha i vinter, om det nu blir vinter!) och två böcker till Ludde.
 

Ludde skötte sig exemplariskt hela tiden. Vi fick dock turas om att bära honom då han är lite tung.. När vi kom hem låg han och tittade på tv samtidigt som han pratade glatt och pysslade med sina fötter. Ingen idé att ha strumpor på honom, för dom drog han av sig direkt.
Han verkade i alla fall lika nöjd med dagen som jag.
 

Nu är maten lagad och äten, båda grabbarna har somnat och jag sitter och tittar på Sällskapsresan 2. Snart dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0