Söndagens innebandy

Söndagens innebandy är avklarad. Nu ska jag i lugn och ro titta på Musikhjälpens sista timme för i år. Hade egentligen tänkt träna lite till, när man ändå har ångan uppe och träningskläderna på, men det känns som om en förkylning ruvar i mig så jag låter bli.
Har nyst flera gånger under dagen och de börjar kännas oroväckande i halsen. Vill verkligen inte bli förkyld, även om det verkar vara standard under jul och nyår numera för min del.
 
Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, tagit hand om Ludde och pysslat lite med julklappar. När Musikhjälpen är slut ska jag skutta in i duschen och sen fortsätta med julklapparna en stund till innan det är läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0